Nejčastější otázky

Nemáte fakturu a co tedy s výměnou či s vrácením zboží?
Sice čištěnou fakturu do balíčku přidáváme, ale i tak se může stát, že ji zkrátka lehce ztratíte. V případě, že ji nedohledáte, tak nám napište a my se ji pokusíme dohledat.

Z jakých materiálů je naše zboží?
Pánské košile se většinou skládají z 97% bavlny a 3% elastanu a trenýrky vyráběny u nás, jsou ze 100% bavlny (bavlněné plátýnko)


Jaké jsou možnosti platby?
Platit u nás můžete ihned online a to jak všemi druhy platebních karet. Pokud zvolíte platbu online, tak v takovém případě máme peníze ihned na účtě a zboží odesíláme.
Další možnost je klasický bankovní převod, který má pouze nevýhodu v prodloužení doby dodání o čas než nám peníze dorazí (nejčastěji 1-2 prac. dny). Jakmile nám penízky dorazí na náš účet, tak Vám zboží zasíláme.
Poslední možnost je dobírka, ale u té je to bohužel zpoplatněné navíc, pokud tedy nemáte poštovné zdarma.

Jaké máme možnosti dopravy?
Zboží si buďto můžete vyzvednout osobně na odběrném místě a nebo naši kurýrní službou prostřednictvím PPL nebo společností zásilkovnou.

Za jak dlouho bude zboží na odběrném místě?
Snažíme se hned do druhého dne.

Za jak dlouho zboží expedujeme?
Snažíme se v našich silách ještě v ten den, pokud stihnete objednávku odeslat do 13:00.

Neměli jste fakturu ve Vašem balíčku?
Naši fakturku naleznete v e-mailu ve stavu "vyřízeno" kdy je součástí toho e-mailu.

Kde mám zaslat zboží na výměnu/vrácení či reklamaci?

Vše naleznete na našich webových stránkách www.de-sire.cz/vseonakupu

Nevíte si rady s velikostí?
Tak neváhejte nás kontaktovat, od toho tady jsme, abychom Vám vždy poradili :)

Kdy Vám vrátíme peníze za Vaše vrácené zboží?
Jakmile nám dorazí Vaše zásilka na naši uvedenou adresu, tak nejpozději do 7 dnů od doručení Vaši zásilky.

Nevíte, zda platba přes službu GoPay proběhla v pořádku?
Jakmile zahájíte platbu přes GoPay, tak by Vám měl automaticky přijít e-mail s veškerými údaji, kde si ověříte, že platba opravdu byla provedena. Pokud si i tak nevíte rady, zda opravdu peníze byly poslány na náš účet, tak se na nás obraťte a my se na to podíváme.

Nepřišlo Vám žádné potvrzení objednávky či nějaké info o dané objednávce?
I to se někdy může stát, že v systému je chyba nebo jsme zkrátka udělali chybu my. V tom případě nás kontaktujte a my Vaši objednávku zkontrolujeme.


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.