DE-SIRE SLAVÍ 4. NAROZENINY! DE-SIRE SLAVÍ 4. NAROZENINY! DE-SIRE SLAVÍ 4. NAROZENINY!

Nejčastější otázky

Nemáte fakturu a co tedy s výměnou či s vrácením zboží?
Sice tištěnou fakturu do balíčku nepřidáváme, ale i tak se může stát, že ji zkrátka v e-mailu lehce přehlédnete. V případě, že ji nedohledáte, tak nám napište a my se ji pokusíme dohledat.

Z jakých materiálů je naše zboží?
Trenýrky vyráběny u nás jsou ze 100% bavlny (bavlněné plátýnko, bavlněný popelín) a pyžamové kalhoty jsou taktéž ze 100% bavlny (bavlněné plátýnko), kraťásky máme z 95% bavlny a 5% elastan.

Nevíte si rady s velikostí? Od toho Vám pomůže naše velikostní tabulka.
Velikostní tabulka

Kde naše trenýrky šijeme?
Naše trenýrky šijeme především s láskou a to v naši rodné zemi v podhůří Beskyd ve Frýdku-Místku :)

Jaké jsou možnosti platby?
Platit u nás můžete ihned online a to jak všemi druhy platebních karet. Pokud zvolíte platbu online, tak v takovém případě máme peníze ihned na účtě a zboží odesíláme.
Další možnost je klasický bankovní převod, který má pouze nevýhodu v prodloužení doby dodání o čas než nám peníze dorazí (nejčastěji 1-2 prac. dny). Jakmile nám penízky dorazí na náš účet, tak Vám zboží zasíláme.
Poslední možnost je dobírka, ale u té je to bohužel zpoplatněné navíc, pokud tedy nemáte poštovné zdarma.

Jaké máme možnosti dopravy?
Zboží si buďto můžete vyzvednout osobně na třech odběrných míst (Frýdek-Místek a Ostrava) a nebo naši kurýrní službou prostřednictvím PPL nebo společností zásilkovna.

Za jak dlouho bude zboží na odběrném místě?
Snažíme se hned do druhého dne.

Za jak dlouho zboží expedujeme?
Snažíme se v našich silách ještě v ten den, pokud stihnete objednávku odeslat do 12:00.

Neměli jste fakturu ve Vašem balíčku?
Naši fakturku naleznete v e-mailu ve stavu "vyřízeno" kdy je součástí tohoto e-mailu.

Kde mám zaslat zboží na výměnu/vrácení či reklamaci?

Vše naleznete na našich webových stránkách výměna a vrácení zboží

Nevíte si rady s velikostí?
Tak neváhejte nás kontaktovat, od toho tady jsme, abychom Vám vždy poradili :)

Kdy Vám vrátíme peníze za Vaše vrácené zboží?
Jakmile nám dorazí Vaše zásilka na naši uvedenou adresu, tak nejpozději do 7 dnů od doručení Vaši zásilky.

Nevíte, zda platba přes službu GoPay proběhla v pořádku?
Jakmile zahájíte platbu přes GoPay, tak by Vám měl automaticky přijít e-mail s veškerými údaji, kde si ověříte, že platba opravdu byla provedena. Pokud si i tak nevíte rady, zda opravdu peníze byly poslány na náš účet, tak se na nás obraťte a my se na to podíváme.

Nepřišlo Vám žádné potvrzení objednávky či nějaké info o dané objednávce?
I to se někdy může stát, že v systému je chyba nebo jsme zkrátka udělali chybu my. V tom případě nás kontaktujte a my Vaši objednávku zkontrolujeme.


Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení